Klacht Joolz: Acterwielen zijn kapot al voor de tweede keer.

Nida

Ik heb de kinderwagen Geo Duo gekocht 3 jaar geleden. Na 1 jaar heb ik de achterwielen moeten vervangen,en nou zijn ze weer stuk. Trlefonisch werd mij verteld dat ik de banden via de joolz website kan bestellen voor 80 euro. Ik heb de wagen destijds gekocht voor meer dan 800 euro!!! Ik mag een deugdelijk product verwachten,vooral omdat de wagen pas een paar jaar oud is. En er mij werd verteld dat deze wagens levenslang meegaan. Het is belachelijk dat er zo wordt omgegaan met klanten. Ik schaf een duur product aan. En wil ook graag de achterwielen ontvangen vanuit joolz. Omdat ik de vorige keer ook moest betalen,maar dit keer sta ik er van te kijken. De kwaliteit is dus gewoon niet goed genoeg. Ik hoop op een reactie want ik heb de wagen nodig voor mijn kinderen. En wil graag snel een oplossing,zo moeilijk moet het toch niet zijn om de acterwielen naar mij toe te sturen?

Nieuww achterwielen kosteloos toesturen want ik heb deze wielen de vorige keer ook al betaald. En nou zijn ze weer stuk! De wielen zijn erg prijzig daarom mogen ze wel van goede kwaliteit zijn.
Ik zie niet dat er een oplossing aangeboden wordt,al vind ik wel dat er verwacht mag worden dat het product degelijk is voor het bedrag wat ik heb betaald. En gezien dat dit de tweede keer is dat mijn banden het begeven zouden ze wel wat meer moeite kunnen doen om mij tegemoet te kunnen komen. 80 euro betalen voor 2 banden voor de tweede x in 2 jaar tijd is absurd. Graag zou ik willen dat hier naar wordt gekeken aub.

Joolz
    Beste N.,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je een probleem ervaart met je Joolz Geo. Kwaliteit, comfort en veiligheid staan hoog in het vaandel bij Joolz, daarom voldoen al onze kinderwagens aan de hoogste Europese eisen. Mocht er onverhoopt een probleem ontstaan met jouw Joolz product, bieden we standaard tot 2 jaar garantie op productiefouten. Houd er rekening mee dat bijvoorbeeld een lekke band of slijtage niet door de garantie wordt gedekt. Mocht je het idee hebben dat er sprake is van een productiefout verzoeken we je vriendelijk per mail contact op te nemen met onze klantenservice.

Joolz

Ook een klacht indienen over Joolz?