Klacht Joolz: Duwstamg Joolz zakt door naar benden

Nathalie74

Beste,

Mijn Joolz wordt voor ons tweede kindje weer gebruikt. Een 10 weken oude baby is ze onder tussen. Gisteren zijn wij enorm geschrokken!
Al jij bij het gebruik bij ons eerste kind kreeg de duwstam steeds meer speling, ik schat in rond de 10 cm. Op zich was er tot nu toe nog wel mee te wandelen. Gisteren klapte plots tot twee keer tips de duwstang door naar beneden!!!!
Niet echt veilig met een kleine baby in de wagen en ook niet iets wat je van een dure wagen als Joolz mag verwachten!!! Ook niet na een paar jaar.
De garantie is natuurlijk onder tussen verlopen, maar dit hoort niet bij zo'n wagen....
Ik ben erg teleur gesteld en daarnaast ook wel angstig dat dit nogmaals zal gebeuren.
Ik neem aan dat Joolz voor kwaliteit staat en zelf ook dit wil voorkomen!
Groeten Nathalie Renique

Reparatie van de stang zodat die niet naar benden door kan zakken tijdens wandelen

Joolz
    Beste Nathalie, bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat de duwstang van jullie Joolz is ingeklapt tijdens het wandelen, ik kan me voorstellen dat jullie hier erg van geschrokken zijn. We raden je aan terug te gaan naar de winkel waar de wagen is gekocht, zij kunnen voor je nakijken wat er mis is en indien nodig in samenwerking met onze service afdeling een oplossing in werking zetten. Houd er rekening mee dat er kosten verbonden kunnen zijn aan een oplossing aangezien je garantie verlopen is, hier zul je uiteraard voor af over worden geïnformeerd door de winkel.

Joolz

Nathalie74
Joolz geeft aan dat de garantie is verlopen en dus maar naar de winkel moet gaan om te laten repareren en de kosten zelf te betalen... Een kinderwagenstang hoort niet naar naar beneden te klappen, hij is nog geen 3 jaar oud!!! Schandalige reactie, dit Per Joolz zelf kostenpost oplossen!!!

Ook een klacht indienen over Joolz?