Klacht Joolz: Extreem lange levertijd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 561508
Gebruiker
Saaaartje
Datum
1 reactie

Details

Klacht

19 mei een bestelling gedaan (en betaald) voor een joolz day in de kleur timeless taupe. De kinderwagen was toen net uit. Toentertijd gaf prenatal aan dat het 5 a 6 weken kon duren. Echter is de levertijd al inmiddels zo vaak aangepast door Joolz dat het nu medio december is geworden!! Prenatal geeft ook aan dat het aan Joolz ligt en ze kunnen dan ook niet met zekerheid zeggen dat ze het ook echt leveren. Ze weten dat ik in oktober uitgerekend en toen gaven ze aan dat het zeker voor die tijd geleverd ging worden. Dus niet!

Maar het is maar te zien of dat de kinderwagen ook echt binnenkomt.
Het is belachelijk dat je al zo vroeg bent met bestellen en dat het 7 maanden duurt! Hoe kan dit? Want alle kleuren zijn wel te leveren alleen in de kleur timeless taupe niet. Als zwangere vind ik dit zeer stressvol! Joolz wanneer komt onze kinderwagen? Als mijn kind straks al kan lopen? Graag antwoord hierover!

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn kinderwagen
Geboden oplossing
Hoe kan er geen voorraad zijn als we al vanaf mei een bestelling hebben gedaan. Toen was de timeless taupe day+ net uitgebracht door jullie. Hoe kunnen jullie hiervoor wel overal reclame voor maken maar totaal geen voorraad van hebben. Dit is enorm misleidend voor de klanten die in de winkel wel de kinderwagen zien staan. Wij willen graag de kleur taupe omdat we juist die kleur mooi vinden. Daarnaast is het wel vreemd om te zien dat er via de website van Joolz wel geleverd kan worden in december indien ik nu bestel. Dus de klanten die al veel langer wachten en betaald hebben krijgen hun levering niet. Dit is toch misleidend? Indien dit niet opgelost wordt ben ik genoodzaakt om dit verder in te dienen bij VPRO Kassa ivm misleidende informatie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Joolz
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je nog steeds op je bestelling moet wachten.
    Het spijt me je te melden dat we momenteel geen voorraad hebben als het gaat om de Day+ in timeless taupe. We hebben dit ook ruim van te voren gecommuniceerd met de winkels. De winkel weet dat we voor bepaalde kleuren een langere levertijd is. Misschien is het nog een optie om te kiezen voor een kleur die momenteel wel op voorraad is. Je kunt dit het beste met de winkel bespreken om na te kijken wat demogelijkheden zijn.

    Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Joolz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen