Klacht Joolz: Extreem lange levertijd
Details
Klacht
19 mei een bestelling gedaan (en betaald) voor een joolz day in de kleur timeless taupe. De kinderwagen was toen net uit. Toentertijd gaf prenatal aan dat het 5 a 6 weken kon duren. Echter is de levertijd al inmiddels zo vaak aangepast door Joolz dat het nu medio december is geworden!! Prenatal geeft ook aan dat het aan Joolz ligt en ze kunnen dan ook niet met zekerheid zeggen dat ze het ook echt leveren. Ze weten dat ik in oktober uitgerekend en toen gaven ze aan dat het zeker voor die tijd geleverd ging worden. Dus niet!Maar het is maar te zien of dat de kinderwagen ook echt binnenkomt.
Het is belachelijk dat je al zo vroeg bent met bestellen en dat het 7 maanden duurt! Hoe kan dit? Want alle kleuren zijn wel te leveren alleen in de kleur timeless taupe niet. Als zwangere vind ik dit zeer stressvol! Joolz wanneer komt onze kinderwagen? Als mijn kind straks al kan lopen? Graag antwoord hierover!
Gewenste oplossing
Ik wil graag mijn kinderwagen- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.