Klacht Joolz: Frame verkleuring Joolz

A.P. Goris

In 2012 hebben wij een Joolz Day gekocht, waar we erg blij mee waren en op zich ook zijn. We zijn alleen teleurgesteld over de afhandeling van onze klacht waar in het geheel geen oplossing geboden is. De duwstang van onze wagen is erg beschadigd, helaas betreft dit schade door het in de auto plaatsen, iets waar een wandelwagen toch zeker tegen zou moeten kunnen. Ik ben naar de winkel gegaan om deze klacht te bespreken, de verkoopster van de winkel schrok echter erg van de kleur van onze wagen, deze was ooit zwart maar inmiddels is hij meer paars. De verkoopster (Prenatal) gaf aan nog nooit zo'n erge verkleuring gezien te hebben en was er van overtuigd dat Joolz ons een nieuw onderstel/frame zou aanbieden. We zijn voor verdere afhandeling naar de winkel gegaan waar we de wagen uiteindelijk gekocht hadden (Babyplanet), de verkoper heeft de klacht opgepakt en ons vlot laten weten dat de garantietermijn verlopen is, dus Joolz zich niet verantwoordelijk voelt.

We verwachten van een goed merkproduct een langere levensduur dan twee jaar.
De wagen functioneert nog maar ziet er alles behalve representatief uit, absoluut geen reclame voor het merkt Joolz.
Dus op zijn minst een nieuwe duwstang, bij voorkeur een nieuw frame.

Joolz
    Beste heer/mevrouw Goris,Zou u zo vriendelijk willen zijn en een mail naar onze service afdeling te sturen?service@my-joolz.com. Navraag leert ons, dat deze melding niet bij onze afdeling bekend is. Hartelijk dank.

Ook een klacht indienen over Joolz?