Klacht Joolz: Gebroken kabel van draaimechanisme (onderstel klapt niet meer in)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 277924
Gebruiker
Consu-s
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Na slechts 3 jaar gebruik van onze Joolz kinderwagen klapt het onderstel ineens niet meer in. Oorzaak: een gebroken kabel in het draaimechamisme.

Na meedere malen mail contact te hebben gehad kan joolz de kabel repareren voor €110, belachelijk veel geld voor een kinderwagen van €1300 die binnen 3 jaar al niet meer inklapt. Reparatie hoort dan ook service te zijn.

De oplossing



Ik verwacht dat joolz de kabel kosteloos vervangt of opstuurd zodat we hem zelf kunnen vervangen.

Bijlagen

2 reacties

  1. Auteur
    Consu-s
    Datum
    Nog steeds geen reactie of oplossing van joolz... ik zit nog steeds met een wagen die je niet kan inklappen waardoor ik dus al 3 weken niet met de auto weg kan.
  2. Auteur
    Joolz
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Shelly Spierenburg,

    Bedankt voor je bericht.
    Volgens onze gegevens hebben wij zowel via onze service afdeling en desbetreffende retailer je een passende oplossing geboden.
    Na drie jaar is je garantie al enige tijd verlopen en kunnen wij je de reparatie alleen tegen betaling aanbieden.

    Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, wanneer je nog vragen hebt zou ik je willen vragen om contact met ons op te nemen via info@my-joolz.com


    Met vriendelijke groeten,

    Joolz

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Consu-s
Datum
Uiteindelijke oplossing
Meer dan 100 euro moeten betalen voor 1 gebroken veer is belachelijk voor zo'n dure kinderwagen, schaam je joolz! Joolz bied bij de klacht van Daniel op 7 juli 2015 #117407 voor de zelfde klacht een kosteloze reparatie aan, kinderwagen was bij die klacht ook al uit de garantie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Joolz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen