Klacht Joolz: Joolz Day 2 achterband rammeld

Klachtnummer
# 333318
Gebruiker
M
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Deze zomer een nieuwe joolz Day 2 gekocht maar nou begint een achterband te rammelen dat verwacht je niet van een nieuwe wagen

De oplossing

Een oplossing dat het weer leuk lopen is zonder dat het rammeld

1 reactie

  1. Auteur
    Joolz
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M.,

    Wat vervelend dat je een probleem ervaart met het achterwiel van je Joolz. Alle service verloopt via onze verkooppunten, we raden je daarom aan terug te gaan naar de winkel waar je de wagen hebt gekocht om het probleem te laten beoordelen. Wanneer de winkelier je niet direct verder kan helpen met een oplossing zal er contact op worden genomen met de service afdeling voor hulp. Vergeet niet je aankoopbon mee te nemen i.v.m. eventuele garantie, deze is 2 jaar geldig op productiefouten.

    We vertrouwen er op je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Joolz

Ook een klacht indienen over Joolz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen