Klacht Joolz: Joolz kinderwagen klapt niet in

MK

Ik wil de kinderwagen Joolz Day Studio inklappen maar lukt opeens niet meer. De duwstang vouwt wel naar beneden naar de achterwielen, maar de wielen van het onderstel klappen niet meer in. De garantie is inmiddels verlopen, maar kwaliteit en duurzaamheid zijn voor Joolz van het allergrootste belang. Als dit een veelvoorkomend probleem is, waarom wordt dit dan niet gerepareerd?

Een oplossing, zodat wij toch nog gebruik kunnen maken van de Joolz.
Nu kunnen wij de kinderwagen nergens mee naartoe nemen, want kan niet ingeklapt worden.
Contact openemen met kinderwagengarage, zij kunnen je vaak nog helpen met een reparatie met officiële Joolz reparatie onderdelen. De winkel waar ik de Joolz heb gekocht gaf aan dat dit een veel voorkomend probleem is bij Joolz. Dit had ik graag van te voren willen weten, voordat ik de kinderwagen kocht. Nu heb ik een dure kinderwagen gekocht en voor deze prijs verwacht je toch een degelijk onderstel van de kinderwagen. En jammer dat Joolz hier geen extra garantie op geeft, als het een veel voorkomend probleem is.

Joolz
    Beste,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je een probleem ervaart met je Joolz Day.
    Het spijt me je te melden dat de Joolz Day sinds 2016 niet meer wordt gemaakt. Als je garantie al verlopen is kun je contact opnemen met de kinderwagengarage, zij kunnen je vaak nog helpen met een reparatie met officiële Joolz reparatie onderdelen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

Ook een klacht indienen over Joolz?