Klacht Joolz: Kankerverwekkende JOOLZ autostoelen

sad Niet opgelost
FH

Hoge concentraties TCPP in autostoel. Een mate die niet toegestaan zou zijn in speelgoed. Maar omdat er geen verbod/grens voor andere baby materiaal is het wel gebruikt in de bekende stoel. Joolz blijft schermen met vage onderzoeken en het standpunt dat de stof en gebruik volledig veilig is. Ook na de docu van KASSA. Het gaat hier om de gezondheid van baby's JOOLZ!? Dan neem je geen enkel risico. Het is al erg genoeg dat ik 4 maanden m'n kind vervoerd heb in een mogelijk kanker verwekkende stoel. Omdat het tegendeel niet bewezen is, kunt u hem gewoon gebruiken en de regels gelden voor speelgoed en niet voor stoelen is echt onacceptabel! L Dat de kinder/ baby spullen markt voornamelijk een geld business is, is wederom pijnlijk duidelijk. Want je wilt toch het beste voor je kind....

Onderzoek naar de effecten en gebruik van TCPP in baby artikelen. Compensatie, want ik vervoer mijn kind geen meter meer in een JOOLZ auto stoel.

FH
    Via de verkoper baby planet gehoord dat Joolz NL alle verantwoordelijkheid op zich neemt en met een gepaste oplossing komt via persoonlijk contact.. Ik ben zeer benieuwd wat en wanneer.

FH
Uiteindelijke oplossing Via andere kanalen (verkoper) heb ik vernomen dat Joolz contact gaat op nemen. Dit is al weer een week geleden. Tot op heden g.g.