Klacht Joolz: Kapotte lagers voorwielen Joolz Day

Martijn01

Onze wandelwagen Joolz Day heeft precies hetzelfde probleem als Tom op Klachtenkompas: De lagers van een voorwiel zijn defect en de wagen loopt heel stoef en het voorwiel sleept soms over straat.
Ik heb contact gezocht met Joolz, maar omdat de garantie net was verlopen konden zij ons niet verder helpen dan ons door te verwijzen naar hun webshop om een nieuwe voorwielenset te kopen a EUR 40,-
Achteraf gezien begonnen de wielen al zwaar te lopen toen de garantie nog niet verlopen was, en hadden we eerder aan de bel moeten trekken.
Na een aantal keer heen en weer mailen kan Joolz helaas geen andere oplossing bieden, terwijl ik wel op enige coulance had gerekend, zeker na het lezen van de zelfde klacht van Tom.
Dat hij wel geholpen is moesten we maar als uitzondering beschouwen.
Hopelijk kan Joolz alsnog ook een uitzondering voor ons maken.

Martijn

Nieuwe set lagers of voorwielenset.

Martijn01
    Helaas nog geen reactie van Joolz. De benodigde lagers zijn van het type 608 RZ met afmetingen 8 x 22 x 7 mm.
    Joolz
    Beste M. Nienhuis,

Bedankt voor je bericht. De Joolz Day is een model van meer dan 10 jaar geleden. We hebben de lagers wel gehad, maar het spijt me je te melden dat de lagers niet meer op voorraad zijn en wordt niet meer gemaakt. De service afdeling geeft als advies contact op te nemen met de Kinderwagengarage, zij kunnen je vaak nog helpen met een reparatie met officiële Joolz reparatie onderdelen.

Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd.

Ook een klacht indienen over Joolz?