Klacht Joolz: Kinderwagen defect binnen levensduur Joolz kan niet helpen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 484589
Gebruiker
OntevredenKlant
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Voor onze Joolz day is na 6 jaar een lager van het achterwiel defect geraakt.
Na aanmelding van deze klacht op 26 augustus is wat heen en weer gemaild maar de uitkomst is dat Joolz geen onderdelen heeft en de achterwielen pas in december weer voorradig heeft.
Binnen de levensduur van een Kinderwagen verwacht ik dat er bij de fabrikant een mogelijkheid bestaat om dit binnen een redelijke termijn op te lossen.

Gewenste oplossing

Een oplossing (Ander lager, nieuw achterwiel binnen afzienbare tijd) zodat onze kinderwagen weer kan rijden.
Geboden oplossing
Geen contact geweest. En was de wekelijkse mails naar mij toe vanuit klachtenkompas zat.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Joolz is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    OntevredenKlant
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    OntevredenKlant
    Datum
    Nog gen reactie gehad

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Joolz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen