Klacht Joolz: Krassen op frame

Klachtnummer
# 528105
Gebruiker
Michel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In november 2019 heb ik de Joolz studio Noir gekocht. Helaas zitten er op het frame van het zonnescherm nu al krassen en is op sommige plekken de kleur wat vervaagd. Ik had begrepen dat Joolz bij dit model juist gezorgd had dat deze beter was in krasbestendigheid. Hierdoor ben ik ontevreden over mijn product.

Gewenste oplossing

Ik wil de kinderwagen graag krasvrij maken, de krassen laten herstellen of het onderdeel vervangen. Kunnen jullie hiervoor een oplossing bieden aangezien het binnen de garantietermijn valt?

1 reactie

  1. Auteur
    Joolz
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Michel,

    Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend dat het frame van je Joolz is beschadigd.



    Onze frames en onderstellen zijn behandeld met een sterke coating, helaas kun je sommige krassen bij gebruik echter niet echt voorkomen, als je ergens langs schuurt zal dit wel een beschadiging achter laten.



    Wij hebben hier zelf geen ervaring mee, maar weten van gebruikers dat het kan helpen de krassen minder zichtbaar te maken met een auto lak stift. Als het oppervlakkige markeringen zijn kan het soms voldoende te zijn om ze weg te poetsen met een zachte doek en wat sop.



    Het spijt me je te melden dat dergelijke schade niet door de garantie wordt gedekt, aangezien dit geen productie fout betreft, maar schade door gebruik.



    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ook een klacht indienen over Joolz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen