Klacht Joolz: Labels geven af op de bekleding

V.Mulder

Na de Joolz creme/off white gekocht te hebben en deze enkele keren te gebruiken, was hij toe aan een wasbeurt.
Zoals de voorschriften zeggen op de hand gewassen nu zijn de labels doorgelopen op de bekleding en heb ik blauwe vlekken.
Er wordt geen kleur garantie afgegeven maar als je zegt dat iets op de hand gewassen kan worden lijkt het me niet dat je zodra je de labels afneemt deze afgeven op de bekleding?

Joolz
    Beste Vera Mulder,

Hartelijk dank voor je mail.

Het spijt ons te horen dat je een probleem hebt met één van onze producten. We hechten waarde aan een snelle en efficiënte afhandeling van een servicevraag.

Alle service afhandelingen lopen via onze verkooppunten. De reden hiervoor is dat er een verkoper naar het product moet kijken om het te beoordelen en de originele aankoop bon moet inzien.

Het is daarom noodzakelijk om met je vraag bij de winkelier langs te gaan waar je de kinderwagen hebt aangeschaft. Soms kunnen zij het probleem ter plaatse verhelpen. Mocht dit niet het geval zijn, dan zal de winkel direct contact met onze service afdeling opnemen. Wij zullen dan gezamenlijk met de winkelier zorgdragen voor de verdere afhandeling.

Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben.
    V.Mulder
    Bedankt voor je reactie, wij hebben contact opgenomen met babypark waar de combiwagen is gekocht. De verkoopster vroeg ons of we de bon nog konden leveren maar helaas hebben we deze niet.
    De verkoopster vroeg hoe wij de joolz bekleding hebben gewassen toen wij vertelde dat we bet volgens de wasvoorschriften van joolz. Vertelde zij dat dit niet hun voorkeur heeft.
    Gezien het feit wij hier dus niks aan kunnen doen zit ik wel met een probleem.
    Is er nog een andere oplossing?
    Joolz
    Beste Vera Mulder,

Is het mogelijk dat je ons een copy betalingsbewijs ( bank afschrift ) kan toe mailen en ook nog wat foto's. Op basis van deze informatie zullen wij het een en ander beter kunnen beoordelen en behandelen.

De mail kan je sturen naar info@my-joolz.com t.a.v. Max

Ook een klacht indienen over Joolz?