Klacht Joolz: Niet nakomen van garantie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 488526
Gebruiker
Landkroon
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Joolz weigert fabrieksfout op te lossen, ondanks de garantie van 2 jaar die er beloofd wordt op de website. Er wordt zelf op het betreffende model (Joolz Day3) een levenslange garantie gegeven indien geregistreerd. Er is een defect aan de duwstang ontstaan, waardoor de wagen niet meer ingeklapt kon worden. Joolz weigert dit op te lossen, omdat de bon niet meer aanwezig is. Het is duidelijk dat de garantietermijn nog niet verstreken is, ondanks dat de productiedatum op de onderkant vermeld staat (05/2019). Inmiddels is de wagen gerepareerd bij een erkende dealer van Joolz, waarbij erkend is dat dit een fabrieksfout betreft. Ondanks dit alles weigert Joolz nog steeds om dit op een professionele manier op te lossen.

Gewenste oplossing

Erkennen van de fout die er gemaakt is. Onkosten vergoeden die gemaakt zijn om de kinderwagen te repareren.
Geboden oplossing
Geen oplossing aangeboden. Ze verschuilen zich achter het excuus dat er een aankoopbewijs benodigd is om garantie te krijgen. Wij hebben de kinderwagen echter cadeau gekregen en de aankoopbon is ergens bij de verhuizing zoekgeraakt. Kortom, bij een aankoop van een Joolz kinderwagen: garantie tot aan de deur.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Joolz
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Joolz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen