Klacht Joolz: Proberen onderstel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 544817
Gebruiker
Demi95
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Onderstel dat na voren hangt , onderstel 2 .. piept en kraakt van alle kanten …

Gewenste oplossing

Geld terug , of eventueel een nieuwe zonder al dit gesleur .. iedereen die t ziet en hoort , geen goede reclame
Geboden oplossing
De winkel komt nu aan met het 3 onderstel .. hoe vaak moet dit nog gebeuren wil het goed zijn? Zoals ik Google niet de enige .. kan dit uit handen gegeven worden omdat er klachten blijven?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Joolz
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste D,


    Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je problemen ervaart met Joolz Wagen.


    Kwaliteit, comfort en veiligheid staan hoog in het vaandel bij Joolz, daarom voldoen al onze kinderwagens aan de hoogste Europese eisen. Mocht er onverhoopt een probleem ontstaan met jouw Joolz product, bieden we standaard tot 2 jaar garantie op productiefouten.


    Graag willen we je vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met de klantenservice van de winkel, waar dit artikel gekocht is. In sommige gevallen is het ook een optie de klacht ook op afstand aan te melden bij de winkel zodat zij alsnog te service procedure in gang kunnen zetten. Dit kan via e-mail. Wanneer de winkelier je niet direct verder kan helpen met een oplossing, zal er contact op worden genomen met de service afdeling van Joolz voor hulp. Vergeet niet je aankoop bon mee te nemen of mee te sturen i.v.m. eventuele garantie.


    Wanneer je het artikel bij een van onze verkooppunten hebt aangeschaft verzoeken we je vriendelijk terug te gaan naar de winkel om het probleem te laten zien. Wanneer de winkelier je niet direct verder kan helpen met een oplossing, zal er contact op worden genomen met de service afdeling van Joolz voor hulp. Vergeet niet je aankoop bon mee te nemen i.v.m. eventuele garantie. Je hebt ook de mogelijkheid om een e-mail te sturen naar de klantenservice van de winkel.


    Als je het artikel in onze webshop hebt aangeschaft, raden we aan om de onderstaande informatie naar onze klanten service te sturen. Dit is nodig om het probleem te beoordelen. Je kunt mailen naar info@joolz.com.


    Joolz ordernummer
    Serienummer van het onderstel
    Registratie certificaat
    Foto's of video van het probleem
    Je huidige adres


    Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Joolz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen