Klacht Joolz: Reparatie Joolz Studio

Klachtnummer
# 132409
Gebruiker
Paajnac
Datum
1 reactie

Details

De klacht

3 weken geleden heb ik een onderstel van een Joolz Studio ingeleverd. De reparatie zou volgens Joolz 2 weken duren. 3(!) weken later kreeg ik bericht van de winkel dat hij klaar was en ik hem op kon komen halen. Bij ophalen blijkt dat hij gerepareerd is, maar hoe...
Waar het om ging is dat er bij de handle bar, waar hij ingeklapt dient te worden, en een stukje ijzer zit was bij ons al een paar keer was losgekomen. Maar na de reparatie zitten deze er weer terug in. Maar deze zijn er dmv een ijzeren pennetje of iets dergelijks gewoon in vast geslagen, waardoor het geheel er zeker niet mooier op is geworden. En dat voor een kinderwagen van €999,- vind ik dit zeer teleurstellend. Ik hoop op een betere oplossing dan dit.

De oplossing

een mooi gerepareerd ondertsel of een nieuw onderstel zonder dat we deze weer een tijd kwijt zijn. Of iets om het vertrouwen in Joolz weer terug te krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    Joolz
    Datum
    Er is ondertussen contact geweest met de winkel Prenatal Breda en die gaat met de klant deze service oppakken en dan aan ons terug melden.

Ook een klacht indienen over Joolz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen