Klacht Joolz: Slijtage wielen valt niet onder garantie

Klachtnummer
# 293288
Gebruiker
Nadinesch
Datum
1 reactie

Details

De klacht

betreft slijtage wielen . De fietsenhandel heeft mij er op attent gemaakt dat deze slecht in staat zijn en er ook al scheurvorming plaats vind. De wielen gaan niet meer lang mee ivm scheurvorming. Wij zijn de wagen pas in februari 2017 gaan gebruiken.

Ten eerste heb ik meerdere keren met beide telefonisch en mail contact gehad, en werd mij niets uitgelegd, ondanks mijn uitgebreide uitleg. En meerdere keren de moeite genomen om te contacteren.

Ten tweede vind ik het waardeloos dat een dure aankoop twv circa 1400 euro als deze na 11 maanden reeds afgeschreven is, en is dit zeker niet acceptabel .

Joolz en babypark laten weten dat wielen geen garantie hebben.
Op de site van joolz staat dat wielen 2 jaar garantie hebben.

Is dit reël na een korte tijd?

De oplossing

Een passende oplossing met nieuwe wielen .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Joolz is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Nadinesch
    Datum
    Tot op heden niets vernomen

Ook een klacht indienen over Joolz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen