Klacht Joomla Hosting: Teleurstellende Servicedesk

Klachtnummer
# 63292
Gebruiker
Paul
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nadat mijn Site gehackt is deze (terecht) afgesloten.
Echter dusdanig dat deze geheel, dus ook niet meer administratief niet meer te benaderen is.

Er wordt geen poging gedaan anders dan constant een standaard mail te sturen (je moet je site repareren (of wij doen het voor XXX euro)

Telefonisch niet benaderbaar (alleen via mail op werkdagen, wel de volgende dag een onzinnig andwoord)
Blijkbaar is het belang van inkomsten belangrijker dn service (technisch support komt van de Sales departement.

De oplossing

betere service en meedenken in een oplossing (mail lezen en vragen indien mogelijk beantwoorden)
Site Administratief benaderbaar maken zodat klant een oplossing kan vrinden)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Joomla Hosting hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Joomla Hosting?