Klacht Joparts.nl: levert ander onderdeel dan op site aangeboden wordt en na retourzenden geen geld terug

J. den Hamer

Joparts adverteert met een raammechanisme voor een Golf III cabrio, maar levert een mechanisme voor een gewone Golf. Ze leveren een 'gewoon' mechanisme zonder eindaanslag.
Later wordt gezegd dat het 'aangepast' moet worden en dat "iedereen dat doet".
Onderdeel teruggestuurd en nu wordt gesteld dat het niet compleet is teruggestuurd en wordt er niet terugbetaald.
Zelfs nadat wij aanbieden 10 euro in te houden (op een bedrag van ca. 50 euro) wordt geld niet teruggestort.

Geld terug en aangeboden is om 10 euro af te trekken, ik wil gewoon niet veel langer hier mee bezig zijn.

Joparts.nl
    Hallo, tot onze verbazing zien wij dat u een klacht op klachtencompas.nl heeft geplaatst, dit vinden wij dermate vreemd omdat u uw geld van ons al lang heeft terug ontvangen.
    Wij zouden dan ook graag van u een verwijdering van uw klacht zien op klachtencompas.nl
    in afwachting op uw reactie.
    Joparts.nl
    Wij leveren geen andere artikelen dan staat vermeld.
    bij elke advertentie voor het artikel raammechaniek VW Golf 3 staat vermeld neem contact met ons op, dit wordt ook op onze website vermeld.
    Zodat wij kunnen toelichten wat er door ons word geleverd, dit geld alleen voor dit artikel.
    Omdat wij de klant veel geld kunnen besparen door een kleine aanpassing te doen bij dit artikel.
    De keuze is dan altijd aan de klant zelf.
    Joparts.nl
    De klant heeft al lang zijn bedrag retour ontvangen ondanks dat het onderdeel kapot aan ons is retour gezonden, en verwachten dan ook dat de klacht verwijderd wordt.
    Joparts.nl
    is allang afgehandeld , verwacht dan ook dat deze klacht verwijderd wordt.

Ook een klacht indienen over Joparts.nl?