Klacht Jorg Steigerhout: Foutieve of beschadigde artikelen worden geleverd

Klachtnummer
# 374909
Gebruiker
Floor
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Steeds verkeerd, onjuist of beschadigde artikelen leveren

Gewenste oplossing

Een nette oplossing voor alle extra uren die we hebben gestoken in het thuisblijven aangezien we moesten wachten op een levering. De vele telefoontjes. Iedere keer opnieuw “een tafel” klaarmaken voor verzending (losdraaien van schroeven).
Tafel werd geleverd in Januari(!!!) maar helaas hebben we nog steeds niet de onbeschadigde of passende tafel die we hadden besteld, ruim een half jaar later.

5 reacties

  1. Auteur
    Jorg Steigerhout
    Datum
    Goedemorgen F. de Clercq,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Spijtig om te moeten lezen over het verloop van de situatie, mijn excuses hiervoor.
    Wat ik hier kan inzien is dat het tafel woensdag 03-07-2019 aan u is terug gebracht, is deze inmiddels naar wens?

    Ik zie verder ook dat hierover al een compensatie is aangeboden om het leed enigszins te verzachten.
    Ik verneem graag van u of u hier andere gedachte over heeft.

    Met vriendelijke groet,

    Céline van der Veer.
    Jorg BV.
  2. Auteur
    Floor
    Datum
    Hallo Céline, dank voor je reactie. Na een dik half jaar en 10 leveringen /pogingen tot omruilingen en een dikke 25 telefoontjes en mailtjes later hebben we eindelijk onze tafel gekregen.
    Meteen bij de eerste levering ging het al mis, we hebben toen ter compensatie, aangezien we een week op een campingtafel moesten eten doordat we de dag van levering(!!!) te horen kregen dat onze tafel niet kwam een compensatie gekregen van 3 tientjes!
    Verder geen excuses, geen enkele actie vanuit jullie om het leed te verzachten. Er werd me wel nog een compensatie beloofd, die moest worden overlegd, maar na een dikke week gewacht te hebben en zelf maar weer contact te hebben opgenomen bleek dit een loze belofte.
    Ronduit schandalig! Zoveel tijd, energie en kosten voor onze rekening!
    Gr Floor
  3. Auteur
    Floor
    Datum
    Wanneer mag ik een reactie verwachten?
  4. Auteur
    Jorg Steigerhout
    Datum
    Goedemorgen Floor,

    Bedankt nogmaals voor uw bericht en natuurlijk de feedback.
    Ik vind het zeer vervelend om te moeten lezen dat het zoveel frustratie heeft opgewerkt en dat spijt mij enorm. Intern zie ik dat er verschillende collega's contact met u hebben gehad, hierover heb ik ze ook gesproken en we zien dat het op verschillende vlakken niet goed is gegaan. Wel is hier meerdere malen excuses over aangeboden echter snap ik dat u er op dat moment geen boodschap aan had. De compensatie welke toen was aangeboden was doorgevoerd en hierover heen mocht niet nog een extra compensatie worden aangeboden, dit was hier intern wel voor u doorgesproken.

    Kan ik u anders ter compensatie een oppot tafel toezenden, zodat u hier gebruik van kan maken als de zon zich weer laat zien?

    Ik verneem graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Céline van der Veer.
    Jorg BV
  5. Auteur
    Floor
    Datum
    Bedankt voor de reactie.
    Uiteraard heb ik de excuses geaccepteerd maar dit veranderde niets aan de zeer vervelende situatie.
    Ik laat me graag verrassen door de oppot tafel oid om het leed te verzachten. Bedankt voor dit tegen aanbod.
    Vriendelijke groet Floor

Ook een klacht indienen over Jorg Steigerhout?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen