Klacht Jorg Steigerhout: Garantietermijn wordt niet gehandhaafd

Kim

Wij hebben een tafel op 21-12-2015 binnen gekregen. Helemaal blij waren we, maar tot half februari zo goed als niet gebruikt (wij hebben eenbaby en zolang ze nog niet bij ons aan tafel kon, hebben wij gezellig bij haar box in de woonkamer gegeten). Ons viel helaas op dat de tafel erg scheef stond en dit probleem werd steeds erger (zo erg dat je je glas vast moet houden zodra je er nog iets op zet) is de tafel ook enorm gaan splinteren.
Ik heb contact opgenomen met Jorgs omdat de tafel gewoon niet in orde is en direct werd mijn klacht weggewuifd met het excuus 'wij geven geen garantie op het werken van hout'.
Ik kan er inkomen dat ze geen garantie geven op het werken van hout, wat betekend: een scheurtje hier en daar, misschien een krimp in het tafelblad maar toch niet dat de hele tafel onbruikbaar wordt?!
ik ga er gewoon niet akkoord mee dat ik een tafel van €500 kan weggooien na nog geen 3 maanden gebruikt te hebben (er staat op hun site immers dat ze 1 jaar garantie geven).

Tafel retour naar Jorg en geld terug (heb ook aan hun voorgesteld zelfs de retourkosten te willen betalen, wil gewoon snel een oplossing)

Ook een klacht indienen over Jorg Steigerhout?