Opgelost door Jorg Steigerhout: marmer tafelblad met diepe groeven geleverd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 432428
Gebruiker
Bennik
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een nieuw marmer tafelblad gekocht bij jorgs houten meubelen, deze is geleverd met 2 behoorlijk diepen krassen.
Dit heb ik direct op de foto gezet en gevraagd of ze hier een passende oplossing voor kunnen vinden.
Hier op is geantwoord met Daar is helaas niks aan te doen, het blad hebben wij ook zo vanuit Italie binnen gekregen, het kan in het marmer zelf zitten het is niet in de bus van de chauffeur gebeurd .
Hiermee moeten wij het doen.

De oplossing

ik heb op internet een reparatie setje gevonden waarmee de diepe groeven mogelijk te repareren zijn, de kosten van dit setje zijn +-50€.
Als ze deze kosten willen vergoeden dan ga ik zelf proberen om dit te repareren

2 reacties

  1. Auteur
    Jorg Steigerhout
    Datum
    Beste J. Bennik

    Als u naar verkoop@jorg-support.eu uw bankrekening gegevens mailt zullen wij er voor zorgen dat het genoemde bedrag a 50,- euro op uw bankrekening nummer zal worden gestort. Hiermee gaan wij er vanuit uw klacht te hebben afgehandeld zoals u zelf schreef bij gewenste oplossing.

    Met vriendelijke groet
    Team JORG
  2. Auteur
    Bennik
    Datum
    Geachte,

    Ik heb mijn rekening nummer naar het opgegeven email adres gezonden, ik zie de vergoeding zo spoedig mogelijk op mij rekening.

    Met vriendelijke groet,

    Jeffrey Bennik

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bennik
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kosten van de reparatieset vergoed
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Jorg Steigerhout?