Klacht Jorg Steigerhout: Tafel is niet goed of helemaal niet goed geïmpregneerd terwijl ze dit wel beweren

Klachtnummer
# 338453
Gebruiker
AmberVd
Datum
3 reacties

Details

Klacht

De tafel zou geïmpregneerd zijn. Helaas trekt elke vorm van vocht direct te tafel in. Gemaild, maar er zit een plaatje onder de tafel dus dan zou hij maar geïmpregneerd moeten zijn. Al onze vrienden/kennissen zeggen dat dit onmogelijk geïmpregneerd kan zijn, tevens een andere meubelexpert heeft dit bevestigt.

Als mail kreeg ik terug dat hij niet helemaal vochtafstotend is.. wij hebben andere houten meubels die geïmpregneerd zijn en dat is werkelijk een enorm verschil. Als ze hem niet impregneren prima, maar had dit aangegeven zodat we dit zelf hadden kunnen doen.. een salon tafel van €628 net een maand oud en vol vlekken. Dat terwijl we er heel zuinig mee omgaan en altijd onderzetters gebruiken.. een gast heeft dit een keer niet gedaan en gelijk kringen en vlekken na een verjaardag.

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze een passende oplossing vinden. De tafel heeft genoeg gekost, hij is net een maand oud en zit vol vlekken, belachelijk. Desnoods komen ze hem opschuren en ECHT goed impregneren. Maar dit kan zo niet!!

3 reacties

  1. Auteur
    Jorg Steigerhout
    Datum
    Beste A. van Dijl,

    Hartelijk dank voor uw feedback.

    zoals per mail aangegeven is de impregneer die wij hanteren alleen beschermd tegen vocht en vuil en helaas niet tegen vet vlekken.

    op dit moment hebben wij een alternatieve behandeling, die wat meer bescherming aan zal gaan bieden.
    ik wil u dan ook voorstellen het meubel op te komen halen en opnieuw te schuren en behandelen.

    kan ik dit proces voor u in werking zetten?

    Met vriendelijke groet,

    Chantal van Harten
    Jorg BV
  2. Auteur
    AmberVd
    Datum
    Beste Chantal,

    Bedankt voor uw reactie. Zoals in de mail aangegeven betreft het vocht vlekken en geen vet vlekken. Wij gaan graag akkoord met uw oplossing!

    Heel erg bedankt voor het meedenken.

    Met vriendelijke groet,
    Amber van dijl
  3. Auteur
    Jorg Steigerhout
    Datum
    Beste A. van Dijl,

    Fijn dat we zo tot een oplossing zijn gekomen.

    Ik heb gelijk een pakbon voor u aangemaakt deze zal ervoor zorgen dat het meubel bij u word opgehaald en hersteld, u word per mail op de hoogte gehouden van de voortgang hiervan.

    Voor nu wil ik u alvast hele fijne feestdagen toewensen.

    met vriendelijke groet,

    Chantal van Harten

    JORG BV

Ook een klacht indienen over Jorg Steigerhout?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen