Klacht Jos Broers Fotografie: Social Deal

mrjlndtznbrg

Ik heb een Social Deal gekocht voor bij fotograaf Jos Broers. De deal was voor maandagt/m zaterdag en het kon ook op locatie. Ik heb hem destijds gebeld om een afspraak te maken, toen deed hij moeilijk over het fotograferen op locatie op een zaterdag. De zaterdag was volgens hem een 'studiodag'. Ik heb hem toen moeten wijzen op het feit dat dit niet vermeld stond bij de 'grote kleine letters' en dat ik graag wilde dat hij zich hier aan hield. Met tegenzin (zo voelde het althans voor mij) is toen de afspraak gemaakt. De avond voor de shoot kreeg ik een mailtje dat hij waarschijnlijk moest afzeggen, omdat hij geen auto had. De dag erna, 4 uur voor de shoot, had ik nog steeds niets gehoord, dus heb ik hem zelf maar gebeld. Nee, inderdaad de shoot kon niet door gaan, hij had geen auto. Ik heb toen voorgesteld om hem zelf op te gaan halen. Dat was volgens hem geen optie, op mijn vraag waarom dat geen optie was, kreeg ik als antwoord 'ik bel u zo terug'. Daarna voelde ik me zo slecht behan

Ik wil mijn geld terug

Wij vinden dat Jos Broers Fotografie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!