Klacht Jos Vissers meubelen Mill: verkleuring bankstel (na een half jaar)

Joke

bankstel gekocht, na half jaar erg verkleurd (zou niet verkleuren volgens verkoper)
Bedrijf wilde bankstel verven, hiermee niet akkoord want dan komt het probleem gewoon weer terug. Wij zelf voorgesteld om dan een nieuw bankstel uit te mogen zoeken, daarmee ging bedrijf akkoord. Na dit uitgezocht te hebben werd vanuit bedrijfs kant ineens gezegd dat hiervoor nog 895 euro betaald moest worden.
(bankstel , 2 en 2,5 half zits + fauteuil,wat we een half jaar geleden gekocht hebben kostte toen 3050 euro)! Hiermee gaan we dus niet akkoord, dan maken we dubbele kosten. Dus wij kopen dan als het ware gewoon een nieuw bankstel bij hem omdat we degene die we uitgezocht hebben weer moeten betalen. onze optie was geld terug (alles) of een nieuw bankstel uitzoeken (gratis) met andere stof anders doet het probleem zich over een half jaar weer voor. (het nieuwe bankstel wat we uitgezocht hebben kost nieuw 2195 euro, dus minder als onze verkleurde bankstellen) maar moeten 895 bijbetalen.

Dat het bedrijf ons nieuw uitgezochte bankstel kosteloos vergoed of het hele aankoop bedrag terug van de verkleurde bankstellen.

Wij vinden dat Jos Vissers meubelen Mill hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Jos Vissers meubelen Mill?