Klacht Josdijkman.nl: wil verkeerd geleverd onderdeel niet ruilen

Klachtnummer
# 107622
Gebruiker
Adriaan Beenen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op basis site van webshop Jos Dijkman krukas besteld voor mijn Derbi Senda. Tijdens montage bleek dat krukas niet geschikt voor mijn type motorblok terwijl dit op de site niet was vermeld.
I.o. afstemming krukas netjes teruggestuurd met het verzoek de juiste krukas naar mij op te sturen. Mijn verzoek werd geweigerd door Dijkman omdat de krukas 'gebruikt' zou zijn en ik had kunnen weten dat hij niet geschikt was. Heb erop gewezen dat ik door site-info in dwaling ben gebracht en mocht veronderstellen dat de krukas zou passen. Daar komt bij dat de krukas niet gebruikt en niet beschadigd is.
Uiteindelijk koop geannuleerd en heeft Dijkman slechts 75% van het aankoopbedrag terugbetaald.
Dijkman gebruikt beledigende taal in zijn mails met mij. Tel. niet te bereiken.


De oplossing

De gang van zaken heeft mij veel onnodige arbeid gekost, verder heb ik verzend kosten gemaakt en heb ik opnieuw krukaslagers moeten kopen. Ik vind het redelijk dat Dijkman 100% van het aankoopbedrag terugbetaalt en tevens verzendkosten vergoedt. De krukaslagers laat ik dan maar zitten. Ik wil dus geen nieuwe krukas meer van dit onbeschofte bedrijf. Met Dijkman wil ik geen zaken meer doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Josdijkman.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Josdijkman.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen