Klacht Joto: Ipod niet ontvangen wel betaald

Michèle

Voor mijn opleiding aan de dansacademie had ik geld gespaard om een goede I-pod te kopen. Ik heb deze I-pod nodig om op muziek dansen te maken. De Ipod heb ik op 29 mei 2013 bij JoTo besteld en betaald ( 224,--). Deze zou binnen 5 werkdagen geleverd worden. Dit gebeurde niet. Na vele mailtjes en telefoontjes waarbij JoTo zei dat ze problemen met het distributiecentrum hadden maar het nu gauw zou komen, heb ik tot op heden nog geen Ipod of geld terug ontvangen. Op 7 juni heb ik nog contact gehad. Op 10 juni is het bedrijf door de eigenaren opgeheven. Nu al heel lang niets meer gehoord. Ik ben student en kan niet zo maar een andere kopen zonder dat ik dit geld terug krijg.

Ik wil graag mijn geld terug maar de Ipod mag ook als nog geleverd worden.

Joto
    Enschede, 6-11-2013 Inzake: JoTo Webwinkels
    Ref. : vanAlfenMichelleGeachte heer/mevrouw,Zoals u inmiddels bekend zijn de activiteiten binnen genoemde onderneming gestaakt. De onderneming beschikt thans niet over voldoende middelen om alle schuldeisers volledig te kunnen voldoen. JoTo Webwinkels heeft een derde bereid gevonden om een bedrag ter beschikking te stellen teneinde aan alle crediteuren in ieder geval een voorstel te kunnen doen om een deel van hun vordering te voldoen. Hierdoor kan het faillissement worden voorkomen. Deze derde heeft hier de voorwaarde aan verbonden dat alle crediteuren met dit voorstel tegen finale kwijting dienen in te stemmen. Gelet op het bovenstaande kan JoTo Webwinkels een aanbod doen inhoudende dat 9,8 % van uw vordering, derhalve een bedrag ad € 21.95 aan u kan worden voldaan. Indien u met het voorstel akkoord gaat zal er derhalve aan u een bedrag ad € 21.95 worden uitbetaald tegen finale kwijting over en weer. Zoals gezegd wordt dit voorstel gedaan onder de uitdrukkelijke voorwaarde dat alle crediteuren met het voorstel dienen in te stemmen. Er kan dan ook eerst tot uitkering worden overgegaan nadat alle crediteuren hebben ingestemd en het akkoord is volbracht. Tot op heden hebben nog niet alle crediteuren met het voorstel ingestemd. Dat u wel met dit voorstel akkoord kunt gaan, kunt u laten blijken door deze email door u voor akkoord ondertekend aan ons te retourneren.Erop vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd en in afwachting van uw spoedige berichten.Onder reserve van rechten.Hoogachtend,
    JoTo WebwinkelsJotooid Ltd.
    Joop Geesinkweg 901
    1096 AZ te AMSTERDAM (Noord-Holland)
    Michèle
    Geachte heren,Hierbij deel ik u mee dat ik NIET akkoord ga met uw voorstel.Ik heb u € 224,-- betaald en u wil mij nu maar € 21,95 terugbetalen?Het spijt mij maar waar haalt u het lef vandaan om dit überhaupt maar voor te stellen.Ik wil mijn geld terug. U zult met een beter voorstel moeten komen.Hoogachtend,M.C.M. van Alfen

Ook een klacht indienen over Joto?