Klacht Joto: Tv niet ontvangen en wel betaald!

Hallo,

IK heb een tv bij winkelenmetvoordeel.nl besteld en de website gevonden via beslist.nl dus het leek mij verantwoord maar dat was het dus totaal niet heb me tv nog steeds niet ontvangen en het geld bedrag ook niet terug gestort gekregen nu wil ik alsnog mijn geld terug ik heb gemaild met ze heb ze gebeld en ze houden je eerst aan het lijntje en daarna komen ze met het idee dat hun gedupeerd zijn en het allemaal niet aankunnen en ing beetje de schuld geven dat het door storing kwam en what ever daar heb ik allemaal niks mee te maken ik verwacht dat als ik een product betaal het ook geleverd krijg en geen Alie baba k.u.t smoezen ik heb betaald! dus recht op het product of totale vergoeding voel me gedupeerd ik zit nu nog steeds met een vierkante stone age tv opgescheept! ik eis mijn geld terug

Ik eis mijn geld terug! het totaal-bedrag! want dan kan ik eindelijk die tv wel kopen in een eerlijke winkel!

Joto is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

MartijnvGarderen
    Niet eens gereageerd door Joto zelf zo belangrijk vinden ze het

MartijnvGarderen

Ook een klacht indienen over ?