Klacht Joto: Wel laten betalen en niet leveren!

Klachtnummer
# 28341
Gebruiker
F. van Hoof
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 23 mei jl. een Nikon 9500 camera (incl. Sandisc geheugenkaartje 16mb)
besteld en betaald. Er wordt gewoon niet geleverd en bedrijf is niet bereikbaar

De oplossing

Of levering of (nog liever) mijn geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Joto
    Datum
    Momenteel zijn wij, zoals ook in onze e-mail is aangegeven aan het zoeken naar oplossingen om klanten een zo goed mogelijk bedrag tegen finale kwijting voor te stellen en zo de schade tegemoet te komen. Hiervoor is heel veel planning en overleg nodig. Het werkt echter niet mee dat de term "oplichting" te pas en te onpas wordt gebruikt op verschillende fora. In gesprekken met derden over de toekomst en de mogelijkheden tot oplossingen werkt dit zeer vertragend momenteel. We zullen, indien wij meer weten, u en de overige klanten een voorstel tot finale kwijting toezenden. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
  2. Auteur
    Joto
    Datum
    Geachte klant,Wat is momenteel de totale vordering?Met vriendelijke groet,
    JoTooid LTD.

Ook een klacht indienen over Joto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen