Klacht Joulz: Verplaatsen elektriciteitsaansluiting sleept al maanden voort

Cris

In januari hebben wij (via onze aannemer) een verzoek bij Stedin ingediend om de electra aansluiting te verplaatsen. Hierop hebben we op 15 januari bericht ontvangen dat de aanvraag in behandeling was genomen. Op 11 maart ontvingen we akkoord van Stedin en kregen we bericht dat Joulz de werkzaamheden uit zou voeren. De inspecteur is langs geweest en op 22 april zou de aansluiting verplaatst worden. Deze afspraak werd op het laatste moment om ons onduidelijke reden geannuleerd. Sindsdien is er radiostilte vanuit Joulz, onze aannemer heeft meerdere keren geprobeerd in contact te komen en op 13 mei heb ik met zowel Joulz als Stedin gebeld (2x een uur in de wacht), er leek eigenlijk geen probleem te zijn voor plaatsing, maar de inspecteur zou voor de zekerheid in de middag terugbellen, dit is niet gebeurd. Vandaag weer gebeld met Joulz, 2x 50 minuten in de wacht gestaan, waarna de verbinding beide keren verbroken werd. Er is helaas ook geen andere manier om Joulz te bereiken.

Zsm alsnog verplaatsen aansluiting, of in ieder geval duidelijkheid wat er moet gebeuren om de aansluiting te verplaatsen. We zijn hier nu vijf maanden mee bezig en gaan volgende week verhuizen, dan zouden we graag willen dat de aansluiting verplaatst is.

Ook een klacht indienen over Joulz?