Klacht Joulz: wordt niet te woord gestaan bij klacht

Klachtnummer
# 98470
Gebruiker
renekoopal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb energieaansluiting aangevraagd bij stedin hierbij is een fout gemaakt in doorzetten werkzaamheden. Stedin wil alleen een melding in systeem zetten maar gaat niet actief contact zoeken met Joulz dit af te handelen.

Joulz weigert mij te woord te staan on te zien of oplossing mogelijk is.

De oplossing

direct contact opnemen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Joulz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Joulz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen