Klacht Jouw online drogist: Bestelde product kan niet geleverd worden en geen geld retour

Klachtnummer
# 6688
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Twee tubes Parfenac besteld bij mevrouw A.G. van den Veld van Jouw Drogist Online.
http://www.jouwonlinedrogist.nl
Na twee dagen contact opgenomen met de vraag wanneer ik de beide tubes mag ontvangen. Ze vertelde me doodleuk dat het product uit de handel was gehaald en het niet meer kon leveren, ze zou de zelfde avond het geld retourneren. Maar geen geld op mijn bankrekening en het product wat niet meer te bestellen is, wordt nog gewoon actief aangeboden door mevrouw op haar website

Gewenste oplossing

Verwijderen van de goederen online. Zodat anders mensen niet voor hetzelfde probleem komen te staan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jouw online drogist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jouw online drogist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen