Klacht Jouwschilderijwebshop.nl: Veel te late levering van een schilderij en geen reactie op vragen hierover

Klachtnummer
# 418826
Gebruiker
R.M. Zandvliet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 29 december 2019 heb ik een schilderij besteld voor 275 euro. Via een bevestigingsmail werd mij toegezegd dat ik binnen 5 werkdagen bericht zou krijgen over de levertijd. Dit gebeurde niet. Vervolgens werd (en wordt) niet gereageerd op e-mails. Telefonisch proberen leverde aanvankelijk slechts voicemail op. Pas vorige week had ik contact en werd deze week levering beloofd. Inmiddels is het woensdagmiddag en heb ik nog steeds niets gehoord of gelezen dat wijst op levering. Het is nu bijna een maand na het plaatsen van de bestelling en ik wil graag dat de afspraken snel worden nagekomen.

De oplossing

Reageren op vragen die ik via de mail stel zou al fijn zijn. Maar vooral ook mijn schilderij leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jouwschilderijwebshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jouwschilderijwebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen