Opgelost door Jouwsportwinkel.com: Geven geen reactie en geld terug

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 391705
Gebruiker
Nietblij1991
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een horloge besteld die beschadigd binnen kwam. Terug gestuurd met het verzoek om mijn geld terug te storten. Nu 3 weken verder en nog geen reactie/ geld terug.

De oplossing

Alsnog mijn geld terugstorten + de verzendkosten die ik heb moeten betalen voor het terug zenden van een beschadigde horloge.

1 reactie

  1. Auteur
    Jouwsportwinkel.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste, alle producten zijn nieuw en zonder beschadigingen. Wat je op de foto ziet zijn luchtbelletjes onder de plastic beschermlaag. Je geld is teruggestort naar aanleiding van je retour.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nietblij1991
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben de retourkosten niet vergoed terwijl het horloge was beschadigd
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jouwsportwinkel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen