Opgelost door Jouwsportwinkel.com: Wel betaald, niks ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 391881
Gebruiker
Spinnie19
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling nog steeds na 3 maanden niet binnen, eerder contact via de mail gehad dat was 6 weken geleden sindsdien helemaal geen contact meer kunnen krijgen. Ben bang dat het ook niet meer gaat gebeuren en dat ik me geld kwijt ben

De oplossing

Geld terugstorten. Bestelliing annuleren

1 reactie

  1. Auteur
    Jouwsportwinkel.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We hebben zojuist een terugbetaal verzoek voor je aangemaakt. Excuses voor de vertraging.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Spinnie19
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugbetaling van het volledige bedrag, alleen afwachten of ik het ook daadwerkelijk mag ontvangen op mijn rekening
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Jouwsportwinkel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen