Klacht Jovi toys: Ondeugdelijke zandbak voor dure prijs

Laarhoven11

Heb in maart een zandbak gekocht voor mijn klein dochter.
Echter heeft ze sinds een paar dagen in deze zandbak gespeeld.op een gegeven moment viel mijn kleindochter om tegen de rand van de zandbak. Hierdoor is er een stuk uitgebroken. Dit moet toch niet kunnen? Zand bak heeft van te voren niet buiten gestaan. Ben vandaag naar de winkel geweest waar deze in maart is verkocht. En werd weggestuurd met de melding dat hij daar niet voor verantwoordelijk is en dat dit niet onder garantie valt. Volgens mij mag ik van speelgoed verwachten dat dit voldoet aan de eisen waar dit product voor is bedoeld. Ik heb hem dan ook verwezen naar artikel 6.2.36 en 6.2.37.
Ook werd ik door deze persoon als leugenaar behandeld, hij zij dat door er opvallen geen stuk uit de zandbak kan gaan. Echter dit is blijkbaar toch het geval. Heb op zijn site gekeken en zijn veel klachten over deze firma.
Graag wil ik dan ook stappen ondernemen, ik vind dat er onrecht word aangedaan. Door de stelling van deze firma dat zijn niet verantwoordelijk zijn voor hun producten en de klant het maar moet uit zoeken.

In iedergeval een vervangend product dat voldoet aan de gestelde eisen namelijk veilig kinderspeelgoed.
Naar gezien de prijs van dit product ik ook zou verwachten. Er zijn namelijk ook heel goedkope versie die minderdegelijk lijken, maar mischien wel voldoen aan de eisen.

Wij vinden dat Jovi toys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Jovi toys?