Klacht Joy4Kidz: Begin er niet aan! Laat je niet overhalen voor een welkomspakket van Joy 4 Kidz

Brand

Ben gebeld door Joy 4 Kidz voor een welkomspakket. Zou een leuk zomer pakket zijn voor mijn 2 kinderen. Eenmalig €8,95 betalen opzeggen hoefde niet. Het pakket zou eenmalig verstuurd worden en alleen een reactie op de site geven wat de kinderen van de boeken vinden was voldoende.
Na een tijdje was er 8,95 van mijn rekening afgeschreven maar ik had nog geen pakket ontvangen. Gebeld ze zouden het nasturen. Na een week nog niets. Wel een brief van het incassobureau (ik had de 8,95 gestorneerd). Nu gemaild dat ik nog niets ontvangen heb. Ze zouden het opnieuw sturen. Pakket 2 dagen later ontvangen. Kijk ik op telebankieren is er 15,95 van mijn rekening afgeschreven. Was al voor het volgende pakket. Ik had al eerder in mijn mails aangegeven dat ik de volgende pakketten niet wilde ontvangen. Was ook niet nodig volgens de telefonische verkoopster. Dit pakket heb ik nooit ontvangen. Ze beweren 4 pakketten verstuurd te hebben maar 1 ontvangen.

Ze willen dat ik nog eenmalig 15,95 betaal voor een pakket wat ik niet ontvangen heb. Of ongeopend retour sturen. Maar dat gaat nogal lastig als je pakket nummer 2 niet ontvangen hebt. Daarbij heb ik ook aangegeven luisteren het telefoongesprek maar na dat je niet hoefde op te zeggen. Het welkomspakket zou eenmalig verstuurd worden.

Oplossing: ik hoef geen 15,95 te betalen voor het pakket wat ik niet ontvangen heb en zij zullen mij nooit meer bellen voor een welkomspakket of wat dan ook.

Joy4Kidz
    Mevrouw Brandenbarg is meermaals gemaild en wij hebben meermaals pakketten aan haar nageleverd. Eerst via de leverancier en daarna hebben we deze zending persoonlijk klaargemaakt en verzonden. Naast het telefoongesprek is tevens in de welkomstbrief aangegeven welke afspraken er zijn gemaakt. Deze hebben we tevens aangeboden nogmaals toe te zenden om misverstanden op te helderen.
    Brand
    Zoals al eerder aangegeven heb ik maar 1 pakket ontvangen en jullie verzocht om het 1e gesprek na te luisteren en zelf te horen dat ik niet hoefde op te zeggen.

Ook een klacht indienen over Joy4Kidz?