Klacht Joy4Kidz: eenmalige kennismaking en toch abonnement

Klachtnummer
# 131024
Gebruiker
laura
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Joy4kids belde mij of ik eenmalig boeken wou ontvangen voor mijn zoon. Dat wou ik wel en heb specifiek gevraagd of ik nergens aan vast zat. Ze hebben gezegd dat ik nergens aan vast zou zitten. Maar toch weer geld van mijn rekening afgeschreven. Heb het laten terug storten en hun rekening geblokkeerd. Heb weer boeken ontvangen maar de envelop niet opengemaakt. Wil het graag retour sturen. Ook een herinnering ontvangen waarin staat dat ik het bedrag binnen tien dagen moet betalen . Belachelijk!
Ik wil graag een oplossing.

Gewenste oplossing

Ik wil de boeken retour sturen en geen herinneringen ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Joy4Kidz is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Joy4Kidz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen