Klacht Joy4Kidz: Joy4Kidz blijft ons bellen, ook al geef ik keer op keer aan dit NIET te willen.

# 120591
MD1976

Joy4Kidz hanteert een nogal agressieve verkoopmethode. Wij hebben al meerdere keren kenbaar gemaakt hiervan niet gediend te zijn, en de opdracht gegeven al onze adresgegevens uit hun bestand te halen. Joy4Kidz zegt dat toe, en doet het daarna niet, want zij blijven steeds opnieuw bellen...

Wij ervaren dit als stalking. Ik zie ook niet in waar dit verder zinvol voor is. Het irriteren van klanten, kan toch nooit de bedoeling zijn?

Ik ben ervan overtuigd dat hier straks weer een of ander poeslieve reactie van joy4kidz komt, om gezichtsverlies verder te voorkomen, maar dat het daarna gewoon weer onverminderd doorgaat met ons telefonisch agressief te benaderen.

Het bedrijf stuurt zwart-op-wit en ondertekend de belofte dat het ons uit het adressenbestand haalt, en dat het na het verzenden van deze belofte, en excuusbrief NOOIT meer, op geen enkele wijze, contact met ons zal opnemen.

Joy4Kidz is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

MD1976
    Typerend. Geen enkele reactie.
    @Joy4Kidz:
    Wettelijk bezien gaan jullie hier de fout in. Jullie negeren het RECHT VAN VERZET.
    Hoe simpel is het om hier gewoon gehoor aan te geven, en een simpel briefje te sturen met excuses en de toezegging om mij nooit meer lastig te vallen?
    De kwaliteit van een organisatie is doorgaans te peilen aan de wijze waarop zij klachten afhandelt.
    Voor jullie dus (opnieuw) een duim omlaag. Waardeloos!

MD1976

Ook een klacht indienen over Joy4Kidz?