Klacht Joy4Kidz: Joy4Kidz blijft ons bellen, ook al geef ik keer op keer aan dit NIET te willen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 120591
Gebruiker
MD1976
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Joy4Kidz hanteert een nogal agressieve verkoopmethode. Wij hebben al meerdere keren kenbaar gemaakt hiervan niet gediend te zijn, en de opdracht gegeven al onze adresgegevens uit hun bestand te halen. Joy4Kidz zegt dat toe, en doet het daarna niet, want zij blijven steeds opnieuw bellen...

Wij ervaren dit als stalking. Ik zie ook niet in waar dit verder zinvol voor is. Het irriteren van klanten, kan toch nooit de bedoeling zijn?

Ik ben ervan overtuigd dat hier straks weer een of ander poeslieve reactie van joy4kidz komt, om gezichtsverlies verder te voorkomen, maar dat het daarna gewoon weer onverminderd doorgaat met ons telefonisch agressief te benaderen.



De oplossing

Het bedrijf stuurt zwart-op-wit en ondertekend de belofte dat het ons uit het adressenbestand haalt, en dat het na het verzenden van deze belofte, en excuusbrief NOOIT meer, op geen enkele wijze, contact met ons zal opnemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Joy4Kidz is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    MD1976
    Datum
    Typerend. Geen enkele reactie.
    @Joy4Kidz:
    Wettelijk bezien gaan jullie hier de fout in. Jullie negeren het RECHT VAN VERZET.
    Hoe simpel is het om hier gewoon gehoor aan te geven, en een simpel briefje te sturen met excuses en de toezegging om mij nooit meer lastig te vallen?
    De kwaliteit van een organisatie is doorgaans te peilen aan de wijze waarop zij klachten afhandelt.
    Voor jullie dus (opnieuw) een duim omlaag. Waardeloos!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MD1976
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Joy4Kidz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen