Opgelost door Joy4Kidz: Joy4Kidz houdt zich niet aan overeengekomen oplossing via klachtenkompas.nl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 49703
Gebruiker
Rienjo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 22 januari zijn Joy4kidz en ik via deze site met succes tot een oplossingsovereenkomst gekomen. Hierbij heb ik mij aan de gemaakte afspraken gehouden. Echter houdt Joy4Kidz zich niet aan de gemaakte afspraken. Zij hebben toegezegd de nota te zullen crediteren, maar tot op heden lopen helaas de rekeningen van het door hen ingestelde incassoservice bureau alleen maar op.
vr groet Rienjo.

De oplossing

Graag zou ik zsm zien dat u contact opneemt met het incassoburo om de nota's te crediteren.

2 reacties

  1. Auteur
    Joy4Kidz
    Datum
    Geachte mevrouw Haarman,We hebben reeds contact opgenomen met de incassodienst om het dossier te laten sluiten en zullen dit vandaag nogmaals doen. De brief die u eventueel heeft gekregen mag u gewoon verscheuren.
  2. Auteur
    Rienjo
    Datum
    Jammer dat ik wederom klacht heb moeten indienen.
    vlotte afhandeling wel prettig. Hopend dat het nu daadwerkelijk hiermee is afgedaan. vriendelijke groet Rienjo

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rienjo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Joy4Kidz?