Klacht Joy4Kidz: ongevraagd toezenden kennismakingspakket en afschrijving

jojodejo

De laatste tijd wordt ik telefonisch gestalked door Joy4Kidz. Ik geef keer op keer aan dat ik geen interesse heb maar toch heb nu voor alle 3 mijn kinderen een welkomstpakket ontvangen. De € 6,95 per pakket zal automatisch van mijn rekening afgeschreven worden. door Dutch Media Group. Omdat ik hier niet om gevraagd heb, heb ik de afschrijving via de bank geweigerd. Daarnaast is het stuitend dat als je niets van je laat horen je meteen vast zit aan een abonnement van € 15,95 per maand. Dat moet je binnen 5 dagen telefonisch of per mail melden, terwijl de klantenservice maar 3 dagen per week gedurende 3 uur open is.
Gezien de vele negatieve ervaringen met dit bedrijf van anderen ben ik benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Duidelijkheid over de kosten van een welkomstgeschenk, geen automatisch afschrijvingen na slechts telefonische toezegging (en zelfs dat dus niet eens) en niet automatisch aan een abonnement vastzitten.

Joy4Kidz is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Joy4Kidz?