Klacht Joy4Kidz: Ongewenst abonnement

Edwin van der Meijden

ook ik ben benaderd door deze club, direct aangegeven dat ik gebruik wilde maken van het aanbod, echter duidelijk gevraagd of het niet om een abonnement ging, welk automatisch verlengd zou worden. Meerdere malen gevraagd of dat inderdaad zo was, hetgeen me verzekerd werd......Vervolgens tweede zending -ongevraagd ontvangen- . Bedrag werd middels auto incasso geïncasseerd inzake abonnementskosten???, hetgeen ik teruggehaald heb. Gebeld, mails gestuurd. Ik heb aangegeven dat ze het tweede pakket op konden halen, dat konden ze niet en heb nu een incassobrief gekregen.
Op basis van een uitspraak van de rechtbank in Arnhem, weiger ik inmiddels alle medewerking. Ze mogen het pakket op komen halen, maar betalen doe ik niet

Rechtzaak

Joy4Kidz
    Er is aan de heer van de Meijden in een heel vroeg stadium gemeld dat hij het laatste pakket ongeopend aan ons mag retourneren en dat wij deze dan wegstrepen tegen de openstaande betaling. De heer van de Meijden wil echter perse dat wij het pakket op komen halen. Dit is niet mogelijk daar wij aan de andere kant van het land gevestigd zijn. De oplossing staat nog steeds dat de heer van de Meijden het pakket kosteloos aan ons mag retourneren. Wij stellen onze klanten graag tevreden, want ongewenste pakketten zijn voor ons natuurlijk ook niet de bedoeling.
    Edwin van der Meijden
    Joy4Kidz heeft me tegen mijn wil in een pakket toegestuurd, in het verlengde van mijn eerdere telefoontjes, ben ik van mening dat ik niet verantwoordelijk ben voor het retourneren van het gewraakte pakket. Zij hebben er willens en wetens voor gekozen om mij ongevraagd een pakket toe te sturen, net als het eenzijdig opdringen van een zogenoemd abonnement. Daarnaast bevestigd jurisprudentie mijn stellingname (uitspraak rechtbank Arnhem). Het pakket mag evenwel opgehaald worden door Joy4Kidz
    Joy4Kidz
    Uit de reactie op dit bericht door de heer van de Meijden is op te maken dat er een draai aan de voorgestelde oplossing wordt gegeven. Joy4Kidz biedt meermaals aan het pakket terug te nemen en de heer van de Meijden hoeft hier geen enkele kosten voor te maken. Waarom zou de heer van de Meijden dit dan niet doen? Dit kost niets en daarmee is alles opgelost. Een prima oplossing voor beide partijen zou je zeggen. We hopen het pakket van de heer van de Meijden snel te ontvangen, want wij lossen dit net zo graag op als hij. In de bevestigingsbrief bij het eerste pakket zijn alle afspraken nogmaals opgetekend om misverstanden te voorkomen. Deze is via info@joy4kidz.com op te vragen voor belangstellenden.

Ook een klacht indienen over Joy4Kidz?