Klacht Joy4Kidz: Ongewenst ineens een abonnement

W.F.T. Star

Gebeld door callcenteragent van Joy4kidz: ze mocht mee eenmalig een pakket aanbieden, enkel en alleen tegen de verzendkosten van 5,95 voor mijn zoon. Nog gevraagd of ik nergens aan vast. Nee, dat was niet het geval, zo vertelde ze me.
Echter, keek ik 2 weken geleden weer op telebankieren - was er nog een keer 15,95 afgeschreven. Gemaild dat dit niet klopt. Ik ontving een mail terug dat er bij het welkomspakket een brief had gezeten die ik terug had moeten sturen als ik geen abonnement wenste. Dat spoort niet met de informatie die de callcenteragent verstrekte! Enkele dagen later volgde ook het pakket wat ik heb teruggestuurd. Aangezien ik alléén ingestemd heb met een proefpakket neem ik er geen genoegen mee dat mijn 'abonnement' per eind november opgezegd wordt. Aangezien er geen sprake is van een door mij verrichte toestemming - ook geen mondelinge - welke nodig is om een overeenkomst tot stand te laten komen acht ik mij niet gebonden aan een contract/betalingsverplichting.

Ik verzoek geen boekenpakketten en rekeningen meer te ontvangen.

Joy4Kidz is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Joy4Kidz?