Opgelost door Joy4Kidz: Onrechtmatige vervolgzendingen ondanks gemaakte afspraken

Annemarie

In de derde week van december heeft u mij telefonisch benaderd. Wij staan niet in het belmeniet register!
In dat telefoongesprek ben ik akkoord gegaan met eenmalige proefzending. Alleen de verzendkosten van 8.95 zouden aan mij in rekening gebracht worden. U heeft dit geincasseerd.
Op de dag van ontvangst van de eerste zending heb ik u direct gebeld om vervolgzendingen stop te zetten. Dit naar aanleiding van de begeleidende brief waaruit blijkt dat het geen eenmalige zending betref maar maandelijkse zendingen. Dit is niet volgens de afspraak. Ik heb expliciet aangegeven geen vervolg zendingen te willen ontvangen. U heeft toen duidelijk aangegeven dat u dit administratief zou verwerken. U heeft 4 weken de tijd gehad om dit administratief te regelen.
In de derde week van januari 2014 ontvang ik van u toch een vervolgpakket. Dit is tegen de afspraak. Op 28 januari incasseert u onrechtmatig een bedrag van 15.95.. Dit is tegen de afspraak en o.a. onrechtmatig omdat geen incasso macht

Na de incasso van het 2e bedrag heb ik u direct gebeld op dinsdag 28 januari. U ben niet bereikbaar! U heeft ook geen openbaar emailadres, Hierbij het tweede en laatste verzoek aan u om mijn gegevens uit uw klantenstand te verwijderen en mij op geen enkele manier te belasten met uw onrechtmatige handelingen (ongevraagd toesturen van vervolgzendingen, het niet administratief door doorvoeren van de stopzetting nav ons (tijdige) telefoongesprek, onrechtmatige incasseren van gelden zonder rechtmatige incassomachtiging, etc).
Uw tweede onrechtmatige zending ligt ongeopend bij mij thuis. Gezien het feit dat ik het bedrag voor deze zending storneer stel ik u in de mogelijkheid om de zending terug te nemen. Indien u dit wenst kunt u mij schriftelijk vragen dit te retourneren. In dat geval ontvang ik van u per post de gegevens hoe ik de zending kosteloos aan u kan retourneren.

Joy4Kidz
    Mevrouw de Boer heeft wat voorbarig gereageerd. Klacht is reeds via de mail opgelost en afgehandeld. Als er eerder naar ons gemaild was, was deze stap ook helemaal niet nodig geweest.
    Annemarie
    Zoals afgesproken, is het pakket op 29-01-2014 aan u retour gezonden.

Annemarie

Ook een klacht indienen over Joy4Kidz?