Opgelost door Joy4Kidz: Telefoon wordt niet opgenomen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 58448
Gebruiker
caro
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na telefonisch een proefpakket te hebben besteld met de nadrukkelijke belofte dat ik hierna geen pakket meer zou ontvangen heb ik toch een tweede pakket gekregen voor de volle prijs. De paketten voldoen ook totaal niet aan de gewekte verwachting. Terugsturen kan niet volgens de website en je moet volgens de organisatie telefonisch opzeggen. Ik heb naar mijn weten helemaal geen abonnement en de telefoon werd ook niet opgenomen op de twee dagen dat ze per week bereikbaar zijn. Nu via contactformulier gevraagd of ze met mij telefonisch contact willen opnemen en ik zal een brief versturen.

De oplossing

Per direct stoppen met versturen van boekenpakket.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Joy4Kidz is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    caro
    Datum
    Twee dagen nadat ik het contactformulier heb ingevuld is mijn abonnement stopgezet. Helaas wel een pakket ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
caro
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Joy4Kidz?