Opgelost door Joy4Kidz: Valse toezeggingen

Henny

Wordt een paar weken terug gebeld,
Mevrouw aan de lijn vertelde dat ze vanuit de overheid een pakketje boeken mocht aanbieden voor kids om lezen te bevorderen. Zou om vier boekjes gaan en alleen verzendkosten van 8,95.
Mijn dochter is gek op boekjes en omdat de mevrouw me verzekerde dat het eenmalig was en dat er geen abonnement aan vast zou zitten ben ik akkoord gegaan. Moest wel mijn rekeningnummer geven.

ben gaan internetbankieren; was afgelopen woensdag idd 8,95 afgeschreven door "joy 4 kidz". Maar nog geen pakketje boeken ontvangen. Ben eens gaan googlen en kwam tot mijn schrik bij Tros radar, waar zo'n 6 pagina's aan klachten stonden over dit bedrijf. Blijkt dat ze toch abonnementen afsluiten na de afspraak voor een eenmalige zending, dat mensen meerdere pakketjes krijgen, dat ze samenwerken met een incassobureau die meteen een brief stuurt zonder eerst een herinnering .
Dat wanneer je per direct wil stoppen ze gewoon de volgende maand geld incasseren en niet leveren.

Gewoon eerlijk zijn naar de mensen,en wanneer iemand iets opzegt per direct dan niet de volgende maand door blijven gaan met incasseren, zoals dat bij mevrouw Sabrina Danielse is gebeurd.
Deze mevrouw staat volledig in haar recht,maar jullie blijven maar doorgaan.
Dit is geen goede reclame voor jullie,en totaal niet kindvriendelijk.

Joy4Kidz
    Waarschijnlijk heeft de klager de welkomstbrief bij het eerste pakket niet gelezen. Hierin staan alle gemaakte afspraken nogmaals opgetekend. Wanneer de klager, bekend als "Henny Brand", maar binnen ons systeem niet te vinden, ons de goede gegevens kan verstrekken kunnen we deze kwestie oplossen. De opgegeven postcode is bij ons echter niet bekend.
    Henny
    Ik zelf ben benaderd door joy4kids,en heb het boekenpakket voor mijn kleindochter genomen,die op een ander adres woont,vandaar dat u mijn postcode niet vind,maar ik wacht deze week nog af,ik verwacht dan wel dat het binnen is bij mijn dochter.
    Maar wil niet zoals bij Sabrina Danielse al die problemen hebben wanneer ik het zou opzeggen,daarom wacht ik eerst af hoe dat word afgehandeld voordat ik verder ga met joy4kids,ik ben erg geschrokken van deze manier
    Joy4Kidz
    Dat kunnen wij ons voorstellen, maar van een daadwerkelijke klacht is dus nog geen sprake? Anders lossen we deze graag voor u of uw kleindochter op. Als u de betreffende postcode voor ons heeft kunnen we daar even naar kijken.
    Henny
    Er is wel degelijk een klacht want dat pakket had mijn dochter al moeten hebben.
    Lijkt me wel zo netjes als het geld word afgeschreven dat je dan ook je pakket ontvangt.
    Maar denk niet dat wij verder met jullie gaan, want ik heb nog al negatieve dingen gelezen,met name die over S. Danielse.
    Ik begrijp gewoon niet dat het zo ver heb moeten komen.
    Maar ik wacht nog even mw Danielse af hoe dat word opgelost.
    Ik zou het zonde vinden om te moeten stoppen voor mijn kleindochter.
    Joy4Kidz
    Dat zouden wij ook erg jammer vinden. Vandaar dat we graag de goede postcode van u ontvangen, zodat we de klacht op kunnen lossen.
    Henny
    Allereerst ben ik heel blij dat de situatie met mevrouw Danielse is opgelost,ik heb net haar reactie gelezen bij haar klacht.
    Ten tweede heeft mijn dochter vanmorgen het welkomstpakket met boeken ontvangen,en zij en mijn kleindochter zijn zeer te spreken over dit pakket.
    Daarom zal ik ook doorgaan met verdere leveringen te betalen voor mijn kleine prinsesje.
    En ik zal zeker goed de voorwaarden lezen,dan zullen er vast geen problemen zijn in de toekomst