Klacht Jozien Hatha Yoga: Onterechte factuur / zeer slechte behandeling / Lesdagen en - tijden worden constant verzet

Bekkers

Deze mevrouw biedt een opleiding aan; kinderyoga docent. Op haar website staan de lesdagen (vrijdag 1 keer per zoveel weken) en tijden aangegeven. Op basis daarvan wil ik deze opleiding bij haar volgen.
Ik heb een zoontje en ivm opvang kan ik niet altijd beschikbaar zijn, omdat haar dagen vast stonden/staan aangegeven op haar site, wilde ik starten met deze opleiding.

Het begon al op dag 1, ze kwam te laat binnen. Ook stopte die lesdag om 13 uur ipv de afgesproken 15 uur. Kan gebeuren een keer.
Dag 2; we starten een half uur later en stoppen een half uur eerder. Ook geeft ze die dag aan dat de volgende lesdag verzet gaat worden.
Ze gaf die dag ook aan dat ik verplicht ben om de extra workshops op een aantal vrijdagavonden te volgen, tegen EXTRA BETALING terwijl daar NIKS over gezegd is!
Vervolgens ontvang ik een mailtje dat die dagen en tijden van de vrijdagavond workshops verzet gaat worden en zo kan ik nog even doorgaan...

De opleiding kost circa €1100. Ik heb circa €350 aanbetaald (1 termijn) voor ongeveer 8 lesuurtjes, ik kon het simpelweg niet bijhouden al die wijzigingen van tijden en dagen, daarom ben ik gestopt en heb haar die €350 laten houden.
Nu, circa 5 maanden later, krijg ik een factuur dat ik het restant bedrag twv €790 gewoon moet betalen!

Oplossing: De factuur van €790 verscheuren en zorgen dat deze mevrouw een fatsoenlijke opleiding aanbied met vaste dagen en een professionele instelling.

Wij vinden dat Jozien Hatha Yoga hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Jozien Hatha Yoga?