Klacht JPS: Misleidend, het aantal sigaretten dat je ermee kan maken is maar de helft

RodeBoxMisleidend

Ik koop altijd een grote rode shag box voor 39,90 Euro. Op de verpakking staat dat ik daar 405 sigaretten van kan maken. Dus niet ! Het viel me al op dat ik de laatste tijd zo'n box sneller leeg had. Nu heb ik een zelfgemaakte sigaret vergeleken met een originele, ze hadden het zelfde gewicht. Daar ligt het dus niet aan. Ik heb alle shag uit de box geklikt (ook het mot) en kom uiteindelijk uit op 227 sigaretten ! Dat is dus veel minder dan wat zij erop gezet hebben. Ik betaal dus een boel geld voor lucht ! Het is dus een misleidende verkoop. Graag wil ik van de laatste 10 boxen die ik heb gekocht, de helft van mijn geld terug. 200 Euro dus en ze moeten de verpakking aanpassen. Liegen mag niet

Ik wil geld terug en ze moeten de verpakking aanpassen, of ze zetten er het werkelijke aantal sigaretten op dat je ermee kunt maken of ze moeten er meer shag in doen. Hier ga ik niet mee akkoord.

Wij vinden dat JPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over JPS?