Klacht JPS: Misleidende reclame en natte tabak

Smokey&theBandit

In de rode potten tubing tabak wordt de inhoud steeds minder ten opzichte van het gewicht wat op het label staat ( en waar ik dus voor betaal).
De tabak is veel natter dan voorheen, hierdoor wordt het gewicht nog eens extra verhoogd. Als de tabak de normale vochtigheid heeft zodat je hem kunt verwerken kan ik maximaal 250 sigaretten maken en op de verpakking staat tot 470 stuks!!!
Ik gebruik een elektrisch apparaat, welke als beste getest is dus daar kan het niet aan liggen. Ik krijg het idee dat ik water betaal regen tabak tarieven. Dit is misleidende reclame. Zet er het werkelijke gewicht op en een realistisch aantal.
Uit dezelfde pot tabak haalde ik 2 jaar geleden nog bijna 500 (!) sigaretten bij ongeveer dezelfde prijs.

Mij laten betalen voor het gewicht aan tabak in plaats van voor het toegevoegde water. Het aantal te maken sigaretten aanpassen (met pijn en moeite 250 uit een pot van 192 gram).
Wij roken al jaren JPS, 2 potten per week dus een compensatie van JOS voor het teveel betaalde zou op zijn minst mogen.

Wij vinden dat JPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over JPS?