Klacht JR Dienstverlening: Laminaat vloer is zeer slecht afgewerkt, we zijn onbeschoft behandeld en compleet genegeerd.

# 620506
KrommeVloer

Via Werkspot ben ik met JR Dienstverlening in contact gekomen. In eerste instantie was het contact prettig, de vloer kon snel gelegd worden wat één van onze wensen was tijdens de verhuizing. Echter is de vloer na 3 weken op 3 verschillende plaatsen al omhoog gekomen. Dit terwijl het laminaat ruim 3 dagen heeft kunnen acclimatiseren wat niet de reden kan zijn.

Binnen één maand heb ik netjes gemeld dat de vloer niet goed ligt met het verzoek wat daaraan gedaan kan worden. Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets niet gaat zoals gepland, dat begrijpen wij best. Als het vervolgens maar fatsoenlijk en professioneel opgelost kan worden. Echter is er niet op mijn bericht gereageerd waarna ik telefonisch contact met de beste man (ik zal zijn naam niet noemen) heb gezocht. Direct was meneer de 'vakman' geïrriteerd, noemde allerlei (privé) redenen waarom hij de vloer niet kon reageren, ik mocht niet met vingers wijzen en hij had het te druk om de vloer te komen repareren. Daarnaast komt beste man komt uit Deventer, wij wonen in Waddinxveen en dat was allemaal maar lastig, maar niet ons probleem. Wij hebben een dienst afgenomen en er fors voor betaald omdat wij de vloer zelf niet kunnen en willen leggen, en er wordt gewoon niet geleverd wat er is afgesproken. Dit mogen geen redenen zijn om geen herstelwerkzaamheden uit te voeren.

Wij hadden vervolgens telefonisch afgesproken dat we via Whatsapp een datum zouden prikken voor herstelwerkzaamheden, omdat het telefoongesprek moeizaam was verlopen. Na het sturen van 5 reminders, een nette, constructieve email waarin ik een officiële klacht had ingediend hebben wij nog steeds geen reactie ontvangen. Ontzettend kinderachtig en frustrerend om door een 'vakman' genegeerd te worden. Overigens heeft meneer zonder pardon een pak koek uit de kast gepakt en open getrokken, echt ongelooflijk. Nu zitten wij in een appartement waar 2 deuren niet dicht kunnen door een bolle vloer, en de plakplinten raken los welke overigens ook niet goed zijn gelegd door JR Dienstverlening uit Apeldoorn.

Wat een aanfluiting. Slechts het melden van het slechte geleverde werk deed de 'vakman' al irriteren, waarna we compleet zijn genegeerd en hij ons in de kou laat staan. Om JR Dienstverlening in één zin te omschrijven: wat een onprofessioneel, onbeschoft, onbetrouwbaar en incapabel 'bedrijf'. Bah.

PS. Op Werkspot is nog een vergelijkbare review te lezen over de 'vakman' van JR Dienstverlening.

Wij wensen om op een fatsoenlijke manier, op korte termijn een kostenloze afspraak te maken voor herstelwerkzaamheden. Helaas tot op de dag van vandaag niets gehoord van JR Dienstverlening, echt niet te geloven dat zo'n 'bedrijf' kan bestaan.
JR Dienstverlening heeft wederom niet gereageerd.

Wij vinden dat JR Dienstverlening hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over JR Dienstverlening?