Klacht Jubilee europe: Het duurt allemaal zo lang......

Klachtnummer
# 88042
Gebruiker
GL
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben al vanaf september bezig met Jubilee aangaande een claim die ik ingediend heb vwb een WW periode waar ik getracht heb verhaal op te maken, maar die is afgewezen omdat het om een tijdelijk contract ging en dat kun je blijkbaar niet verhalen. Uit coulance werd nog gezegt (via mijn tussenpersoon) adt ik toch de claim nogmaals in mocht dienen en ze opnieuw zouden kijken wat ze zouden kunnen doen. Maar na wederom 6 weken wachten weer een afwijzing. Ik heb toen aangegeven dat ik de verzekering ook wil beeindigen. In deze huidige economie is een vast contract bijna niet meer aan de orde en als je geen verhaal kan maken als het om tijdelijke contracten gaat dan stop ik liever de verzekering. Na weken het bericht dat de verzekering inderdaad beiendigt wordt met ingang van 1 februari dit jaar en dat eventueel teveel betaalde premie wordt teruggestort. Nu weer weken later (en inmiddels op verzoek van J;ubilee mijn bankreknr al doorgegeven) nog steeds geen bericht!!!

Gewenste oplossing

Dat Jubilee nu per omgaande het eventueel teveel betaalde premie geld retour stort!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jubilee europe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jubilee europe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen